Загальна кількість переглядів сторінки

понеділок, 26 листопада 2012 р.

Промайнув понеділок. Шкода(((

Понеділок...Це чарівне слово!!!
Офіційний день, коли "я відпочиваю" (так каже МАМА), але якщо подивитись уважно, то це день-коли я маю зранку до ночі писати конспекти на тиждень (починаючи з середи, бо на вівторок показую у п'ятницю) та готуватись до вівторка, бо вчитель на уроці має знати все...
PS: добавлялась у друзі сьогодні у ВК до мене мати одного хлопчика. (Тепер Дмитро буде точно робити домашнє завдання)))0

2 коментарі:

  1. Я свого часу також писала конспекти на весь тиждень, і сьогодні є дома ці зошити.
    Правда, у нас були зовсім інші умови, ви навіть оцінити не можете. А в нас були зранку на уроки, а 4 рази на тиждень заняття в університеті з 16.00- 20.20 (зовсім не так, як у нас дівчата в університет майже не показуються). У нас була експриментальна група - працювали і навчалися, бо вчителів не вистачало, але від практичних ніхто нас не звільняв, а тому сиділи вечір п'ятниці та всю суботу в бібліотеці і готувалися до університетських занять (у 92-му році компютерів і ксеросксів ще не було), а в неділю писала конспекти. Навантаження чотири п'ятих класів і один шостий. Ото був час, чоловіка бачила тільки тоді, коли він зустрічав з університету та бібліотеки. Але я тому часу дуже вдячна, бо швидко багато чому учишся. За два роки такого життя стаєш і дорослим, і впевненим. Треба протриматися, слабким у цьому житті не місце.
    Тому усім витривалості і мужності, а ще впевненості, що на правильному шляху і вам це потрібно, життєвонеобхідно. Із світлими думками і опитмізмом і недоспані ночі легше долаються.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую Вам, що підтримуєте мене, адже мені справді важкувато у школі)

      Видалити