Загальна кількість переглядів сторінки

пʼятниця, 23 листопада 2012 р.

Нарешті! Кінець тижня...

...або що трапилось зі мною (та не тільки) протягом тижня...
Діти потроху звикають до двох нових слів в їх лексиконі (це чарівне слово "ДИСЦИПЛІНА" та "ТИША"). Сьогодні замість відкритого уроку літератури, був відкритий урок мови, який не був зроблений максимально розгорнуто. При розробці уроку я спиралась на те, що діти постійно писатимуть у зошитах, працюватимуть у дошки та у парах. Я не знала, що на урок прийде методист та буде класний керівник 7А. Тому мій урок закінчився трохи раніше. Треба було миттєво знайти вихід. На скільки я пам'ятаю, в університеті нам постійно казали, що наше життя - театр. І ми в ньому актори. Тому я вирішила імпровізувати. Ми знов і знов повторювали 1 та 2 дієвідміну. Коли я побачила, що діти вже не плутають їх, ми перейшли до літератури. Вчились визначати віршовий розмір:) (ця тема не фігурує в плануванні, але діти цього не знають. Це я побачила на минулому уроці літератури.) Потім ми записали домашнє завдання, яке було записане на дошку. 
За хвилину до дзвоника я дозволила дітям збиратись, оскільки це був останній урок у дітей на сьогодні.

PS: раніше щиро вважала, що бути вчителем легко, але тільки тепер розумію, що не зовсім це так.

Постійно хочеться спати, але потрібно писати конспекти. Потрібно їх перечитувати, доповнювати, та й взагалі РОЗУМІТИ те, що мають зрозуміти діти.
Після того, як я прийшла до школи в обличчі вчителя, я відкрила для себе багато нового)))
Наприклад, майже тиждень тому (лише тиждень, нажаль) я перестала плутати дієвідміни. У школі я вчиласьХочу вже новорічні свята...

2 коментарі:

  1. Вчив, вчив і сам вивчив!!! Так буває.
    Цікаво, а що сказали гості?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Сказали добре, що було використано багато різних методів та прийомів. Але погано, що не провела орг. момент (мабуть, настільки швидко його провела, що методист не побачила...(коментую: у школі існують рапортички, на яких відображається інформація про відсутніх. На початку уроку я спитала: "Чи відсутній ще хтось, крім тих, хто записан у рапортичку")) та не озвучила оцінки (я просто їх виставила до журналу)...
      Отримала деякі рекомендації від методиста.
      В цілому уроком вона була задоволена.

      Видалити