Загальна кількість переглядів сторінки

четвер, 15 листопада 2012 р.

Минув ще один день практики....

Ну що сказати...Сьогодні був день контрольної роботи з літератури. Це якесь знущання. Чесне слово! Як можна написати контрольну (де більшість питань було зроблено у формі тестів) настільки погано? Невже ми так само вчились??? Не розумію...
Проїхали...
Забудемо про сумне.
Тепер я розповім (нарешті, подумаєте Ви) про школу, в якій працюю.
Знайомство зі школою в мене відбулось трохи раніше, ніж я уявляла. Познайомилась зі школою у четвер (1 листопада). Директор та вчителі української та російської мови були ДУЖЕ РАДІ (сказано без сарказму) мене (та й Сашу) бачити у стінах школи. За декілька хвилин на столі вже лежали дві заяви, які у понеделок були вже офіційно підписані. Відтепер ми-вчителі російської. Тепер ми не тільки обличчя університету, але й школи, де працюємо.
Дуже вразила кількість квітів у коридорах...Усюди...
Ви можете здивуватись, але в мене 13 кабінет) (ця цифра мене усюди знаходить...Спочатку усі чотири екзамени на першому курсі, потім, на другому курсі, я здавала один екзамен, але знову ж таки витягнула 13 білет....так завжди...так, я відішла від теми...повернемось...)
 А ще, хоча мені і казали, що діти з дисципліною не дуже ладять, в мене вони потроху змінюються)
Сьогодні, 14 листопада, після уроків, поки я розмовляла на перерві по телефону, мені на вчительському столі одна дівчинка (з якою я залишилась, щоб знов розказати про "совершенный и несовершенный вид и спряжение глаголов") написала, що вони мене люблять))
Це було так приємно)))
все інше - трохи пізніше.
До зустрічі, колеги.

4 коментарі:

  1. Шановна вчителько! Вітаємо з новою сторінкою життя!
    У нас багато спільного - я теж постійно шокована: ну як можна ТАК погано написати тести?
    До речі, як ваша контрольна з теорії літератури?

    ВідповістиВидалити