Загальна кількість переглядів сторінки

середа, 2 січня 2013 р.

Документація до СПТН та практики

Документація до СПТН
1) Каталог
2) Сам. Робота (здавала в роздрукованому варіанті)
4) Контрольна робота (здавала в роздрукованому вигляді)
5) Минулорічний урок з аналізом

Документація з практики

8) Аналіз до уроку мови (один кидала на e-disk, це мій заліковий був)

7 коментарів:

  1. Надю, чітко дотримуйтесь вимог. Навіщо три конспекти, якщо мав бути один (минулорічний), який ви мали проаналізувати щодо шляхів активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів та запропонувати його удосконалений етап. Це робота, що мала бути зроблена до практики.

    ВідповістиВидалити
  2. Не змішуйте документацію з практики і з СПТН.

    ВідповістиВидалити
  3. СПТН - аналіз уроку з коментарем на 5 балів з 15, оскільки конспект зроблено неправильно.
    Якби ви уважніше ставилися до рекомендацій, то й і з практикою не було б проблем і з СПТН.
    До 4 січня (на 75) потрібно зробити розгорнутий конспект уроку мови (якісний, з усіма необхідними компонентами) - тема з минулого року або цього. І подати методичний коментар до кожного етапу уроку щодо доцільності використання методів та прийомів, форм органзації навчальної діяльності; визначити шляхи підвищення ефективності навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках.

    Ви не подали жодного конспекту (розгорнутого) уроку в документації практики, а мали розробити один якісний конспект (вчасно подати на перевірку) з усіма додатками, а потім запросити на нього студентів.

    ВідповістиВидалити
  4. Перефразовуючи Шевченка.. "Якби ви знали, паничі, де вчитель плаче, не встигаючи..."

    ВідповістиВидалити
  5. Ви не встигаєте - робите борги, а відпрацьовувати своїм часом маємо МИ (нагадай, десять разів поверни назад і потім перевір). Цікава арифметика.
    Може варто відразу ставити, що заробили?

    ВідповістиВидалити
  6. Пробачте, будь ласка, за те, що зіпсувала Вам усі свята, за те, що було на кафедрі 29. Наступного разу намагатимуся робити все трохи швидше, ніж вийшло з практикою.

    ВідповістиВидалити