Надю, чітко дотримуйтесь вимог. Навіщо три конспекти, якщо мав бути один (минулорічний), який ви мали проаналізувати щодо шляхів активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів та запропонувати його удосконалений етап. Це робота, що мала бути зроблена до практики.
СПТН - аналіз уроку з коментарем на 5 балів з 15, оскільки конспект зроблено неправильно. Якби ви уважніше ставилися до рекомендацій, то й і з практикою не було б проблем і з СПТН. До 4 січня (на 75) потрібно зробити розгорнутий конспект уроку мови (якісний, з усіма необхідними компонентами) - тема з минулого року або цього. І подати методичний коментар до кожного етапу уроку щодо доцільності використання методів та прийомів, форм органзації навчальної діяльності; визначити шляхи підвищення ефективності навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках.
Ви не подали жодного конспекту (розгорнутого) уроку в документації практики, а мали розробити один якісний конспект (вчасно подати на перевірку) з усіма додатками, а потім запросити на нього студентів.
Ви не встигаєте - робите борги, а відпрацьовувати своїм часом маємо МИ (нагадай, десять разів поверни назад і потім перевір). Цікава арифметика. Може варто відразу ставити, що заробили?
Пробачте, будь ласка, за те, що зіпсувала Вам усі свята, за те, що було на кафедрі 29. Наступного разу намагатимуся робити все трохи швидше, ніж вийшло з практикою.
Надю, чітко дотримуйтесь вимог. Навіщо три конспекти, якщо мав бути один (минулорічний), який ви мали проаналізувати щодо шляхів активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів та запропонувати його удосконалений етап. Це робота, що мала бути зроблена до практики.
ВідповістиВидалитиНе змішуйте документацію з практики і з СПТН.
ВідповістиВидалитивиправила...
ВидалитиСПТН - аналіз уроку з коментарем на 5 балів з 15, оскільки конспект зроблено неправильно.
ВідповістиВидалитиЯкби ви уважніше ставилися до рекомендацій, то й і з практикою не було б проблем і з СПТН.
До 4 січня (на 75) потрібно зробити розгорнутий конспект уроку мови (якісний, з усіма необхідними компонентами) - тема з минулого року або цього. І подати методичний коментар до кожного етапу уроку щодо доцільності використання методів та прийомів, форм органзації навчальної діяльності; визначити шляхи підвищення ефективності навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках.
Ви не подали жодного конспекту (розгорнутого) уроку в документації практики, а мали розробити один якісний конспект (вчасно подати на перевірку) з усіма додатками, а потім запросити на нього студентів.
Перефразовуючи Шевченка.. "Якби ви знали, паничі, де вчитель плаче, не встигаючи..."
ВідповістиВидалитиВи не встигаєте - робите борги, а відпрацьовувати своїм часом маємо МИ (нагадай, десять разів поверни назад і потім перевір). Цікава арифметика.
ВідповістиВидалитиМоже варто відразу ставити, що заробили?
Пробачте, будь ласка, за те, що зіпсувала Вам усі свята, за те, що було на кафедрі 29. Наступного разу намагатимуся робити все трохи швидше, ніж вийшло з практикою.
ВідповістиВидалити